Кампания срещу яденето на кучешко месо беше стартирана в Южна Корея. Рекламно лице на събитието е Тори, домашният любимец на президента Мун Дже-ин.
Мотото на кампанията е: Аз не съм храна! Този надпис ще бъде изписан на плюшени играчки с лика на Тори.
Те ще бъдат продавани с благотворителна цел, а всички събрани средства ще бъдат предоставени на бездомни животинки.
Целта на кампанията е повече южнокорейци да се откажат от яденето на кутрета, превърнало се в традиция за азиатската страна.
Самият Тори също произлиза от ферма за кучешко месо. За щастие обаче той е избегнал тежката си участ, след като е бил спасен.
Впоследствие се е оказал в приют, откъдето го е осиновил и президентът Мун Дже-ин.
Когато Тори заживял при новите си стопани, той бил изключително стресиран и изплашен.
С времето обаче семейството успяло да спечели доверието му. Сега той е жизнено и любвеобилно куче, което обича вниманието.