Miau.bg»Статии»Живини»Фирма нае кокошка, за да поддържа профила ѝ в социална мрежа

Фирма нае кокошка, за да поддържа профила ѝ в социална мрежа

Кристина ЧерниковаКристина Черникова
Администратор
2k44
Кокошка

В съвременния свят, където технологиите са толкова напреднали и ще продължават да се разрастват, наличието на профил в социалните мрежи си е направо задължително за фирмите, които искат да се развиват и да запазят позиции на пазара. Водещи компании дори плащат на служители, за да поддържат тези профили.

Тяхното задължение е да публикуват актуална информация, свързана с конкретната фирма, или просто да ангажират вниманието на аудиторията със забавни картинки и клипове.

Като разбира се, най-значимата задача на тези кадри е да привлекат повече потребители, които да последват профила на компанията.

Всичко това не е останало незабелязано от компания, предлагаща хранителни продукти и нейният екип решил да си направи експеримент. От фирмата назначили специален служител, който да поддържа профила ѝ.

Клавиатура

Компанията, която изкушава своите клиенти с хамбургери, пилешки крилца и сладоледи, предпочела тази полезна работа да се върши не от кой да е, а именно от кокошката Бети.

Благодарение на този експеримент фирмата ще узнае дали изобщо си заслужава с тази дейност да се занимават хора. От снимки, публикувани в интернет, става ясно, че Бети върши работата си в свой собствен офис. Той е постлан с нещо като слама и оборудван с монитор и клавиатура, така че кокошката да извършва съвестно своята работа.

Изглежда Бети също се е вживяла в позицията, за която е била назначена, тъй като се вижда как упорито рови с крак и щрака по клавишите.

Посланията, която тя публикува в социалния профил на фирмата, засега са нещо като 7M BJ OK I99M206GHJTRDRTR42X, но авторите на идеята все още не губят надежда, че пернатата служителка може да напише и истинска дума на английски език. Ако това се случи, Бети има шанс да попадне в рекордите на Гинес.

Навярно сега много от вас ще си кажат, че идеята една обикновена кокошка да поддържа профила на компанията в социалните мрежи е пълна глупост, но истината е, че зад всичко това си има логично обяснение.

Носи се слух, че по този начин, фирмата се опитва да отклони предложение на нейни приятели, които молят техни роднини да започнат работа като стажанти там и да се занимават със социалния профил на фирмата.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest